Ik heb een vraagje:
Momenteel werk ik op het zwembad, tenminste, dat vind ik.
Anderen zeggen juist dat ik in het zwembad werk.
Wat is correct Nederlands?
Alvast bedankt!
Fabian
Moderator: Rhiannon
Ging Jezus niet door het water heen? Het water splitste in twee delen en hij liep er met de groep tussendoor.zoals Jezus over het water moeten kunnen lopen.
Ricardo is in de war met MozesGing Jezus niet door het water heen? Het water splitste in twee delen en hij liep er met de groep tussendoor.albert davinci schreef:zoals Jezus over het water moeten kunnen lopen.
Of vergis ik me?
Ricardo is in de war met Mozes
Dat was Mozes of zoiets.[ Edit Veertje: ga eens even zo'n vier posts omhoog Albert...... ]Ging Jezus niet door het water heen? Het water splitste in twee delen en hij liep er met de groep tussendoor.albert davinci schreef:zoals Jezus over het water moeten kunnen lopen.
Of vergis ik me?
Ik reageerde meteen toen ik dat las en had de postings daarna nog niet gelezenDat was Mozes of zoiets.[ Edit Veertje: ga eens even zo'n vier posts omhoog Albert......
Je mag het van mij schrijven en zeggen zoals je wilt maar ik vind ten... nogal stoffig en ouderwets en ik krijg er nogal de rillingen van. Ik vond het al zo gruwelijk toen ik al die oude Nederlandse romans moest lezen voor school.Mooi hè, dat we dat zo democratisch kunnen bepalen in taal-zaken.
Helaas [rr] , google geeft voor "ten zwembade" 0 hits.