Ruben Kwast
Artikelen: 0

Re: toetsenbord met symbolen?

bij mij zit de € onder optie+shift+2
Wat bedoel je met 'optie'. Je hebt vast zo'n modern onding :)
Everything that can go wrong, will eventually go wrong
Jan van de Velde
Moderator

Er was een tijd dat je zelf je toetsenborden kon definiëren, heb ik nog wel eens gedaan onder dos op mijn XT 8086. Ik kan me voorstellen dat dat in Windows ook mogelijk moet zijn, anders zouden al die verschillende toetsenborden niet kunnen werken op één windows-versie. Alleen, wie durft nu nog in die drivers te gaan knoeien? ik niet. Ik weet ze niet eens meer te vinden, zoals ik van 99,9 % van de bestanden op mijn PC niet weet wat ze doen. Eng..... :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
qrnlk
Lorentziaan

Any sufficiently analyzed magic is indistinguishable from science.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

There is no theory of protecting content other than keeping secrets – Steve Jobs
Ruben Kwast

Er was een tijd dat je zelf je toetsenborden kon definiëren, heb ik nog wel eens gedaan onder dos op mijn XT 8086. Ik kan me voorstellen dat dat in Windows ook mogelijk moet zijn, anders zouden al die verschillende toetsenborden niet kunnen werken op één windows-versie. Alleen, wie durft nu nog in die drivers te gaan knoeien? ik niet. Ik weet ze niet eens meer te vinden, zoals ik van 99,9 % van de bestanden op mijn PC niet weet wat ze doen. Eng..... :?:
Ja! Ik ben opgegroeid met dos, hemels. Het deed gewoon wat je zei dat het moest doen. Deed die dat niet, had je een fout gemaakt. Niet die zinloze foutmeldingen en progamma's die vast lopen. Ik begin altijd meteen te stralen als ik weer bij het formateren van windows 98 pc'tjes 'format C:' in mag tikken... :)

PS: Ik begin het gevoel te krijgen dat er wel behoefte is aan een computer-forum... :wink:
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Terug naar “Informatica en programmeren”