Het was weer eens zo ver bommen werden gedropt, raketten afgevuurd en niemand die ze nu stopt.
Een nutteloze strijd tussen Israel en Libanon. Het maakt niet uit wie er begon, wie is er wijs, wie is er dom.
De meeste emsem vragen zich af watsgeburtt, want de oorlog is internationaal afgekeurdd.
De EU spreekt zich uit maar onderneemt geen actie. De VS doet niks vanwege miljarden transacties.
De burgers staan nu op een tweederangs positie, want israel doet aan een collectieve strafexpeditie.
een moderne INQISITIE.
Straffen zonder uitleg, en verminderen de kans om het vinden van een uitweg.
Er is een nieuw tijdperk in de wereld aangebroken, waar scheinheilige resoluties in worden aangenomen. echt waar geloof me.
ik ben overal geweest van alles gelezen en dit is wat ik heb waargenomen.
dus dit is mijn oordeel, in deze opgezette resolutie word alleen maar Israel bevoordeelt.
Ze worden gevraagt met het stoppen van vijandelijke convrontaties, en met offensieve operaties.
Niet eens gezet tot een onmiddelijke terugtrekking, van alle troepen tot het ZUIDEN van het land.
Frankrijk speelt een resolutie maar de vs die geeft rugdekking, vind je het eerlijk dan ben je BUITEN je verstand.
Dit is mijn mening iedereen heeft ze eigen, voor de rest schrijf ik de feiten, ik wil niemand bedreigen, maar ik zie iedereen kijke.
Naar onschuldige die lijden, en hoor ik weing mensen spreken want de meeste die zwijgen.