ramona ryanne
Artikelen: 0

23 jaar en dan nog groeien??

Hallo

Ik heb een vraag of het nog mogelijk is dat iemand op zijn 23e nog kan groeien. Ik ben namelijk 23 jaar en ben sinds ik 11 ben niet meer gegroeid. Ik heb het gevoel dat ik weer aan het groeien ben maar volgens mij is dit niet mogelijk. Ik heb last van pijn in mijn knieen en benen, ik denk dat het groei pijn is maar ik weet dit niet zeker.
made in flanders

Re: 23 jaar en dan nog groeien??

Zoek misschien eerst eens naar 'groeien'

http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...ghlight=groeien

Normaal gezien zou ik zeggen dat volgens je leeftijd je niet meer al groeien, maar ja, in de biologie zijn er uitzonderingen op alles.

Maar waar maak je je druk om? Als je echt zou groeien zou je dat wel vrij snel zien vermoed ik.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!
Mrtn

Re: 23 jaar en dan nog groeien??

Het is niet te achterhalen of adviezen en meningen van een medisch gekwalificeerd persoon komen, dus is dit forum niet voor het bespreken van persoonlijke medische problemen. Ik wil je adviseren naar je huisarts te gaan voor uitsluitel..

Op je exacte vraag is wel antwoord te geven, maar dat zegt nog niets over je persoonlijke situatie (en dat is ook niet de bedoeling van dit forum, zoals in de bijsluiter is na te lezen).
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Terug naar “Geneeskunde”