![Knipoog ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
wat zou jij doen
![Lach :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Lach :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
*zucht* jammer...heel erg jammer, geld is heeft echt veeeelste veel waarde... alsof jezelf hier van belang zou zijn, echt geen énkel belang. zo jammer dat je dit antwoord geeft...hoeveel euro's kan ik eraan verdienen, wat word ik er beter van?
Ik gaf het antwoord wat het eerste in mij opkwam, of het nu goed of fout is is niet de vraag.*zucht* jammer...heel erg jammer, geld is heeft echt veeeelste veel waarde... alsof jezelf hier van belang zou zijn, echt geen énkel belang. zo jammer dat je dit antwoord geeft...hoeveel euro's kan ik eraan verdienen, wat word ik er beter van?
Nobel, maar als het nu eens niet om je zoon gaat maar om jezelf. Als je weet dat als je het middel niet zelf gebruikt je een gruwelijke dood zult sterven.wel als ik van mijn zoon zou houden, en dat doet een goede ouder he![]()
In elk aspect en in elk opzicht ben ik het met je oneens.Ruben Kwast schreef:...........
Om even terug te komen op het wondermiddel. Om het succesvol te kunnen gebruiken, moeten we er dus voor zorgen dat we met onze geweldige technologie nog meer mensen moeten gaan afmaken om de balans in evenwicht te houden.
PeterPan schreef:En wat je laatste opmerking betreft:
We moeten proberen de technologie in te zetten om het leven te verlengen en de daardoor ontstane problemen op te lossen.
Rubenkwast eigenlijk vind ik dat een rare kijk en ook interesante. Ga dat maar eens aan een slachtoffer van aids vertellen zou ik zo zeggen.Eigenlijk maak jij alles aanvaardbaar.Wat voor onze maatschapij niet goed is en zo toon je maar weer aan dat teveel van het redelijke zonder emotionele niet goed is maar dat ook teveel van het emotionele zonder rationele niet goed is.