De kliniek Ginemedex in Barcelona voert abortussen uit bij vrouwen die ruim zeven maanden zwanger zijn. De kliniek ontvangt patiënten uit onder meer Nederland, Frankrijk, Groot-Brittannië en Duitsland.
Lees meer ... Medisch Contact
bron: http://www.9maand.be/zwanger/zpm/zpm7.phpWeek 28 = Begin 7de maand
Nu is je baby "officieel" levensvatbaar, wat wil zeggen dat hij het onder professionele begeleiding zou kunnen redden, als hij nu geboren werd. Ook moet je hem vanaf nu gaan aangeven op de dienst bevolking, in het gemeentehuis van de plaats waar hij geboren is.
Je baby is nu 36 cm groot en weegt 950 gram.
Meh, waarom geen extreem late abortus op die artsen uitvoeren?De betreffende artsen zouden ze van mij 5 jaar op water en brood mogen zetten.
Meh, waarom geen extreem late abortus op die artsen uitvoeren?Ger schreef:De betreffende artsen zouden ze van mij 5 jaar op water en brood mogen zetten.
Kunnen deze artsen en dames die dit hebben laten doen worden opgespoord, en voor de rechter worden gebracht op een aanklacht van moord met voorbedachte rade? Of is hier ander recht op van toepassing? Ik vind het schokkend. Dat een mens in een buik zit geen reden dit straffeloos voorbij te laten gaan.