John Nash
Artikelen: 0

PB systeem kapot?

Vandaag kreeg ik een mailtje dat ik een nieuw bericht had ontvangen.

Dus ik naar de site, staat er inderdaad 1 nieuw bericht.

Dus ik klik erop (naar mijn inbox dus) en daar waren geen nieuwe berichten.

?!
Mrtn

Re: PB systeem kapot?

Er is door een (nieuwe) gebruiker een PB verstuurd naar een flink aantal gebruikers. Gezien de inhoud ervan hebben we besloten in te grijpen en hebben we deze uit het systeem verwijderd.

De gebruiker in kwestie heeft vanzelfsprekend een ban..

Excuus voor het ongemak.

[edit door Miels: hopelijk vindt iedereen dit minder irritant dan wanneer ze het spammailtje zouden krijgen]
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-
Ruben Kwast

Hulde voor jullie snelle, correcte ingrijpen, dat eerst. Maar dan wil ik toch even het volgende mededelen. De persoon in kwestie stuurde mij dit na een reactie van mijzelf:
Ik stuur niet iedereen dit, alleen een aantal 'grootposters'.

Waarom? Omdat ik deze informatie niet wil onthouden, aangezien de gelezen kennis een mening vormt.

Waarom geen topic? Benadering via een PB heeft meer impact.

Desondanks we nog steeds wildvreemden zijn.

Maargoed, past dit in je straatje, lees het gerust. Moet je er niks van hebben, delete m'n PB gelijk. What a wonderful world :)

Ik vind het toch eigenlijk wel onschuldig. Irritant, maar toch ook wel onschuldig. Ik vraag me af of deze persoon een ban wel verdiende. Ik snap de reactie van het beheer, na de vele frusterende disscussie van de afgelopen tijd. Maar ik heb m'n vraagtekens bij de ban...
Everything that can go wrong, will eventually go wrong
Cycloon

De persoon in kwestie heeft 180 pb's verstuurd. Dit komt toch al in aanmerking om 'spam' genoemd te worden in mijn ogen. En dit is een forum, het is de bedoeling om een discussie aan te gaan, niet gewoon je mening aan zoveel mogelijk mensen proberen opdringen. Het lijkt mss onschuldig, maar dat vind ik het zeker niet.
Ruben Kwast

Hij wilde z'n gedoe wel heel graag aan de man brengen; 180 PB's :)

Maar ik vraag me af het gooien met bans echt nodig is. Ik denk dat als je het schip liet varen er ook niks aan de hand was geweest. Als deze persoon een keer een discussie wou aangaan, kan dat nu niet meer. Jammer, want mensen met een 'andere' kijk maken een discussie vaak heel intressant. Of niet natuurlijk, maar dan kan er altijd nog worden ingegrepen.

Maja, jullie hebben altijd gelijk (geniale regel trouwens) dus ik leg me er bij neer. :wink:
Everything that can go wrong, will eventually go wrong
Jan van de Velde
Moderator

Ik vind dat als die Edward denkt écht iets te vertellen te hebben dat hij dan wel een andere weg kan nemen ook. Gewoon een bericht plaatsen. Als iedere malloot met een wild verhaal dit probleemloos kan gaan doen moet ik op den duur nog een gezouten-geëxtrudeerd-varkensrestproduct-zeef op mijn inbus gaan zetten :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
kombelpeter

Is dat zo'n evolutie pb'tje? Die heb ik ook gekregen! Ik vroeg waarom hij mij zo'n berichtje stuurde, want ik houd me daar niet of nauwelijks mee bezig. Hij zei: Ter informatievoorziening. Opzich niks mis mee, maar ik kan zelf toch ook wel aan die informatie komen?
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!
albert davinci

Het verwondert mij hoe enorm struisvogelachtig die antievolutieleermensen zijn :)

Alsof de evolutieleer religie uitsluit [rr]

Als de gebruiker inderdaad voor de PB koos met als doel zijn mening op te dringen aan anderen zonder dat er een openbare discussie volgt dan vind ik dat ook genoeg reden voor een tijdelijke ban als hij in het recente verleden al eens een waarschuwing heeft gehad.
StrangeQuark

Een ander, iets minder belangrijk, ding is dat hij al zelf zegt dat een PB meer impact heeft, dat werkt natuurlijk alleen onder de gratie dat je gevrijwaard bent van precies dit soort dingen. Als je per dat 4 PB's zou krijgen, dan is a) je inbox snel vol en b) ben je het effect kwijt.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”