Moderator: ArcherBarry
Je kan idd aids krijgen door anale seks.(elke vorm van seks is een gevaar naar aids , of andere soa's toe)ik heb ooit eens een radiouitzending (moerbie late night, www.moerman.com) gehoord over anale seks, daarbij hoorde ik dat afrikaanse vrouwen anale seks gebruiken als voorbehoedsmiddel tegen zwanderschap, want ik zie niet iemand onmiddelijk zwanger worden in de darmen. maar of je aids kan krijgen in je darmen, dat weet ik niet. dit is dus mijn vraag.
En hoe worden homoseksuelen dan besmet?lucilius schreef:Maar omdat ze terecht komen op, in de vagina. ( wat trouwens niet echt verwonderlijk is, de poep staat niet echt ver van de vagina.. )
(...)
uh????Raspoetin schreef:En hoe worden homoseksuelen dan besmet?lucilius schreef: Maar omdat ze terecht komen op, in de vagina. ( wat trouwens niet echt verwonderlijk is, de poep staat niet echt ver van de vagina.. )
(...)
Ik kan het niet laten: HIV is het virus waarmee je kan worden besmet en AIDS is het syndroom dat je uiteindelijk kan ontwikkelen als gevolg van besmetting met HIV.Ja, dat kan. Seksueel contact zonder condoom kan te allen tijde leiden tot geslachtsziektes, zoals hiv.
Ik heb daar inderdaad overheen gelezen [rr] , waarvoor excuses. Je hebt gelijk.lucilius schreef:uh????Raspoetin schreef:En hoe worden homoseksuelen dan besmet?lucilius schreef: Maar omdat ze terecht komen op, in de vagina. ( wat trouwens niet echt verwonderlijk is, de poep staat niet echt ver van de vagina.. )
(...)
heb je mijn antwoord wel helemaal gelezen???
ik zei dat je aids kan krijgen door anale seks, maar dat je ook zwanger kan raken door anale seks (in uitzonderlijke gevallen)
Hoezo 'tenslotte'? Ik zie niet waarom die laatste opmerking de eerste zou verklaren.Bij onveilige anale sex maakt men kans ,niet alleen op aids,maar op alle gekende geslachtsziekten.Tenslotte dient de anus voor eenrichtingsverkeer.