Ehbo is er niet, is de bedoeling. Het zou een ziekenhuis worden voor niet spoedeisende hulp en er kan geen acceptatieplichtopgelegd worden , immers een ongelovige is onrein, die behoor je niet op de kamer te hebben. Het is al erg genoeg om verzorgd te moeten worden door niet islamitische artsen en verplegers. Islamitische kruiden zijn bestaan uiteraard niet, hoewel...als het ziekenhuis zo strikt is... komt het dan wel door de inspectie heen? en het is wachten op de eerste discriminatierechtzaak bij zon ziekenhuis. overigens weet ik niet wat er bedoelt wordt met islamitische kruiden... volgens mij bestaan die niet. en wat te doen met de ehbo en acceptatieplicht? dit is denk ik onhaalbaar! (en gelukkig maar)
"De geneeskunde van de Profeet"
By Jalaluddin Abdurrahman As-Suyuti....
"De geneeskunde van de Profeet", dit unieke werk, dat nu in het Nederlands vertaald is door Sannijja Jansen, geeft ons een duidelijk inzicht over de werking van medicijnen en een verklaring over de oorzaak van ziekte en genezing, een begrip dat grotendeels verloren is gegaan, en nu weer opnieuw ontdekt moet worden. De schrijver geeft een nauwkerige beschrijving van zowel fysieke als geestelijke aandieningen en hun remedies daarvoor. Beschrijvingen van zowel de aandoeningen en de remedies haalt hij aan, met als bron de Qor'aan en de wijsheid van degene aan wie de Qor'aan is geopenbaard, de Profeet Mohammed (saws) die zei:"Allah de Almachtige heeft geen ziekte geschapen zonder ook het medicijn daarvoor te scheppen, behalve de dood." Hij (saws) zei ook:"Mijn Soennah is mijn geneesmiddel".
Uitgeverij: Noer, Chopinlaan 24, 2625 WD te Delft