Aan al die mensen die zeggen dat het goed is dat we zouden uitsterven zou ik toch eens ff wat willen zeggen! Jullie zien de mens altijd als iets dat naast de natuur staat, alsof we buiten de regels vallen. Met alle respect maar dat is een hele verkeerde manier van denken. Ook wij, de mens maken deel uit van de natuur en alles wat wij met deze aarde doen maakt deel uit van de natuur. Elk levend wezen op deze aarde heeft invloed op 1 of meerdere andere levende wezens. In ons geval is dat wat meer als een ander, maar in het verleden (oertijd bvb) was dat wel even anders en moesten we alles doen om te overleven. Of wij het nu zijn of een andere soort het maakt allemaal deel uit van de natuur.Misschien erg cru om dit te zeggen, maar misschien is het goed voor onze planeet als de mensheid verdwijnt, door een asteroïde-inslag of iets anders. De mens heeft al veel te veel ellende veroorzaakt op deze planeet. De vervuiling, al die dieren en planten die door ons zijn uitgestorven...
Ik wil daarmee niet zeggen dat we moeten voort doen zoals we nu bezig zijn, wat we moeten doen is onze omgeving beschermen om ook zelf te overleven. Hoe vreemd het ook mag klinken, als wij de vervuiling willen stoppen, diersoorten willen redden van uitsterven,... is dat onrechtstreeks altijd omdat we er zelf voordeel uit halen.
Als jullie dan toch willen boeten en iets willen terug doen voor de natuur(waar wij zelf deel van uitmaken). Is het dan geen mooie zaak EN onze plicht als slimste soort op Aarde om het leven op onze aarde te beschermen van een enorme natuur ramp? Of willen jullie dat de mens dood gaat samen met alle het ander leven op Aarde? Ik zie dat niet als een oplossing maar als iets hel laf!
Als die meteoriet echt richting Aarde vliegt dan moeten we alles kansen nemen om hem tegen te houden... ook dat maakt deel uit van de natuur > proberen te overleven!(thats what its all about)