Math
Artikelen: 0

Re: Problemen bij verzenden PB

Hoeveel word er ge-PB-ed?
Ik heb nu in totaal (saved, sent & in-box) dik over de 120.

En dan heb ik al een keer een aantal verwijderd, want ik zat op de 100% van de capaciteit. :shock:
<i Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i
Bart

Math schreef:Ik heb nu in totaal (saved, sent & in-box) dik over de 120.

En dan heb ik al een keer een aantal verwijderd, want ik zat op de 100% van de capaciteit.   :shock:
De capaciteit voor de moderators is misschien wat aan de weinige kant. Ik heb er ook al problemen mee gehad.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton
chablis

Kijk, dát noem in nog eens een forum:

Je stelt een vraag over PB die niet lijkt te werken, en je krijgt een discussie hoe PM wel werkt. :shock:
Jan van de Velde
Moderator

Dus, even voor alle duidelijkheid: Als een persoonlijk bericht uit mijn outbox is verdwenen, mag ik aannemen dat de geadresseerde het gelezen of minstens geopend heeft?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Waar het moment exact ligt weet ik nog steeds niet zeker, maar wanneer het bericht uit je outbox is, heeft de ontvanger minstens zijn inbox bezocht (en heeft deze dus kunnen zien dat hij/zij een nieuw bericht had en wat het onderwerp van dat bericht was).
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Op verzoek van Jan even een testje gedaan:

Ik heb een 2e account om allerlei dingen te testen Dus ik heb vanaf mijn gewone account een pb gestuurd naar dit test-account. Het proces:
  • vanuit mijn account bericht verzonden naar test-account
  • ingelogd met test-account maar inbox niet bezocht (wel boven in beeld gezien "1 nieuw bericht") -> bericht nog steeds in outbox
  • inbox geopend van test-account, maar bericht niet gelezen -> bericht stond nog steeds in outbox
  • in test-account het nieuwe bericht aangeklikt -> bericht stond niet meer in outbox, wel in sentbox.
Conclusie: een bericht staat pas in de sentbox en niet meer in de outbox wanneer de ontvanger het bericht echt heeft geopend.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
qrnlk
Lorentziaan

Het grootste probleem is dat mensen hun inbox vrijwel niet bekijken.
Any sufficiently analyzed magic is indistinguishable from science.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

There is no theory of protecting content other than keeping secrets – Steve Jobs
PdeJongh

Het grootste probleem is dat mensen hun inbox vrijwel niet bekijken.
Ik lees ze altijd als ze binnenkomen. Ik heb ook speciaal die optie aanstaan dat je melding krijgt, anders kijk je er soms overheen.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”