Ruben Kwast
Artikelen: 0

Re: vraagje over avatars

Het gaat om het principe. Ik probeer net zoals iedereen hier mijn steetje bij te dragen. Ik hoop dat er nu een punt achter kan worden gezet.
Everything that can go wrong, will eventually go wrong
Veertje

Ruben Kwast schreef:Blijkbaar vindt meneer het niet erg als er wordt ingegrepen, let it be...
Natuurlijk zou ik dat erg vinden, mijn belang is nu juist dat ik mijn geanimeerde avatar behoud.

Mijn belangen zijn duidelijk, die van de moderators zijn ook erg helder, laten we het nu eens over jouw belangen hebben.

Wat drijft jou of een 'wannabe moderator' als Kompelpeter nu om mij en Henriette te bewegen ons te ontdoen van onze avatar?

Vind je ze storend of ben je van nature iemand die mensen beweegt om zich netjes aan de opgezette normen van de gevestigde orde te houden ook al heb je persoonlijk geen last van de wijze waarop deze normen verstoord worden?

Spreek je je moeder ook aan als ze 82 km per uur rijdt waar ze maar 80 mag?

Wat is jouw belang daarin, wat vind je nu precies zo belangrijk?

Het lijkt me dat de discussie hier niet over behoort te gaan. Net zomin gaan we het erover hebben wat jou ertoe beweegt om hier ineens de Don Quichote uit te hangen over zo'n groot "belang" als een bewegende avatar.

Onze huisregels zijn er niet voor niets, dat principe had je al begrepen.

Het principe dat conformatie soms ook gewoon een vorm van beleefdheid is en een bijdrage aan een functionerend systeem betekent is blijkbaar nog wat moeilijk.

Waarbij ik degenen die dit principe wel hebben begrepen wil bedanken voor hun medewerking.

Anyway, verder denk ik dat het het beste is om hier geen woorden meer aan vuil te maken. Deze topic kan nog over avatars blijven gaan, maar elke vorm van dreigende ruzie wordt vanaf nu gewoon netjes verwijderd.

Alle discussies over de avatar van jdr worden vanaf nu (indien nodig) door mij (of andere mods) via PB afgehandeld.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde
StrangeQuark

Misschien dat het makkelijk is als iedereen weet waarom we die regel van avatars hebben ingesteld. Als dit al ergens gezegd is kan dit bericht prima verwijdert worden. Het gaat erom dat als iedereen een bewegende avatar zou hebben dat de pagina dan heel erg schreuwerig en vervelend wordt. Een enkele is nog tot daar aan toe, maar wij willen voorkomen dat het die kant op gaat en dan moet je paal en perk stellen.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
kombelpeter

Mogen mild bewegende plaatjes wel in een post? Om iets te verduidelijken?
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Mogen mild bewegende plaatjes wel in een post? Om iets te verduidelijken?
Tuurlijk, zeker als dat iets verheldert. Maar dus niet in overal terugkerende dingen zoals signatures en avatars.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
DePurpereWolf

DePurpereWolf schreef:Ik doe het ook altijd met paint, als je wil, ik heb nog een paar oude avatars online, gratis te gebruiken.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Weer een paar nieuwe toegevoegd.

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”