Ruben Kwast schreef:Blijkbaar vindt meneer het niet erg als er wordt ingegrepen, let it be...
Natuurlijk zou ik dat erg vinden, mijn belang is nu juist dat ik mijn geanimeerde avatar behoud.
Mijn belangen zijn duidelijk, die van de moderators zijn ook erg helder, laten we het nu eens over jouw belangen hebben.
Wat drijft jou of een 'wannabe moderator' als Kompelpeter nu om mij en Henriette te bewegen ons te ontdoen van onze avatar?
Vind je ze storend of ben je van nature iemand die mensen beweegt om zich netjes aan de opgezette normen van de gevestigde orde te houden ook al heb je persoonlijk geen last van de wijze waarop deze normen verstoord worden?
Spreek je je moeder ook aan als ze 82 km per uur rijdt waar ze maar 80 mag?
Wat is jouw belang daarin, wat vind je nu precies zo belangrijk?
Het lijkt me dat de discussie hier niet over behoort te gaan. Net zomin gaan we het erover hebben wat jou ertoe beweegt om hier ineens de Don Quichote uit te hangen over zo'n groot "belang" als een bewegende avatar.
Onze huisregels zijn er niet voor niets, dat principe had je al begrepen.
Het principe dat conformatie soms ook gewoon een vorm van beleefdheid is en een bijdrage aan een functionerend systeem betekent is blijkbaar nog wat moeilijk.
Waarbij ik degenen die dit principe wel hebben begrepen wil bedanken voor hun medewerking.
Anyway, verder denk ik dat het het beste is om hier geen woorden meer aan vuil te maken. Deze topic kan nog over avatars blijven gaan, maar elke vorm van dreigende ruzie wordt vanaf nu gewoon netjes verwijderd.
Alle discussies over de avatar van jdr worden vanaf nu (indien nodig) door mij (of andere mods) via PB afgehandeld.