hier een foto die ik heb gemaakt door me camera tegen me scope aan te drukke
is nie zo heel scherp maar toch wel lache [rr]
Laat je beetnemen nemen door deze mod ,, de foto's komen zoal hier en daar vandaan..dus hij maakt ze niet zelf.skywatcher schreef:een fotootje van de maan getrokken vrijdag avond
de gebruikte kijker is een omgebouwde newton en er is getrokken met een coolpix 990 en een 25mm plossl
Dat is nogal een beschuldiging, helemaal van iemand die hier net komt kijken!Laat je niet in de zeik nemen door deze mod ,, de foto's komen zoal hier en daar vandaan..dus hij maakt ze niet zelf.
Neuh, die moeite heeft hij volgens mij niet eens genomen. Ik denk eerlijk gezegd dat hij gewoon met de rechtermuisknop op alle in deze thread geplaatste foto's van skywatcher is gaan staan (waarom dat mag Joost weten) en de links vanuit de properties/eigenschappen heeft gecopieerd. Plaatjes van specifieke personen die naar Imageshack zijn geupload zijn namelijk niet zo makkelijk op te zoeken, die links heeft hij ZEKER uit deze thread gehaald.skyguy schreef:Dit is nogal een beschuldiging en zeker geen leuke entree. En al die foto's op cloudynights heb je waarschijnlijk onder de naam "stevie" gevonden?
Als dat het geval is zou ik maar snel stil zijn. Want skywatcher = stevie.
Dat is precies wat hij heeft gedaan en zijn voorbarige conclusies getrokken. Foutje!flipperdeflip schreef:hoe je kan zien waar de foto vandaan komt..
ga op de foto staan klik dan rechte muisknop en dan eigenschappen bekijken..hahaha