Als ik me in de Amerikanen inleef, kan ik begrijpen dat ze wat agressief in de wereld gaan staan en enkele terroristenbolwerken uit willen schakelen. Aangezien alquida al weer een aanslag heeft gepleegd, vind ik dat Bush niet voorbarig heeft opgetreden door Bin Laden aan te pakken. Dus het buitenlandbeleid van Bush zou ik niet willen bekritiseren. Wat heeft hij dan nog meer fout gedaan volgens jullie?
als ik zijn buitenland-politiek bekijk kan ik allerminst spreken van een goede aanpak, maar nog minder van een goed resultaat, en dat vind ik nog doorslaggevender.
irak-overwinning=mislukking, bin laden=waar?, terroristen aangepakt=twijfelachtig, democratie gevestigd in irak=??, amerika-haat=toegenomen, ellende=toegenomen --> toekomstige terroristen= toegenomen...
ik denk ook niet dat met Kerry de oorlog voorbij zal zijn, of alle wereldproblemen opgelost, of overal democratie zal heersen, ik hoop gewoon dat die man intelligenter zal zijn (niet zo moeilijk zeker?), eigenlijk gewoon iemand met een beetje gezond verstand en omringd door échte diplomaten ipv cowboys.