Ger schreef:Jouw kennende heb je systeemherstel al geprobeerd? Zo nee, doe dit dan via
Start --> Alle programma's --> Bureau-accesoires --> Systeemwerkset --> Systeemherstel
Volg de stappen die daar staan aangegeven en kies een hersteldatum waarop MSN nog werkte.
Systeemherstel is helaas geen optie. De problemen begonnen op een oude computer, maar op de nieuwe computer heeft MSN nog nooit gewerkt, dus daarom heeft systeemherstel geen zin.
Als dat niet werkt, kun je proberen MSN te deïnstalleren op de bekende manier en
hier de nieuwste versie (Windows Live Messenger heet het tegenwoordig) te downloaden en installeren. Denk er hierbij wel aan dat je eventuele zelf aangemaakt emoticons en dergelijke opnieuw moet instellen. Je vriendenlijst blijft wel bestaan.
Ik heb zowel MSN Messenger 7.0 als de nieuwste versie van MSN Live Messenger gedownload en geinstalleerd, en beiden kunnen niet connecten.
Mocht dat ook niet werken, heb ik niet direct een antwoord. Wat heb je gedaan kort voordat MSN niet meer werkte? Programma's geïnstalleerd,
verwijderd, netwerkinstellingen aangepast, andere speciale dingen?
MSN heeft op de vorige computer in eerste instantie wel gewerkt, maar op een gegeven moment lukte dat niet meer. Ik weet niet wat er op de oude computer is gedaan rond het moment dat MSN connectie problemen kreeg.
P.S. Op de nieuwe computer zit Windows Firewall die ik tijdelijk heb uitgeschakeld. Ik vermoed dat het probleem te maken heeft met de in de router ingebouwde firewall.