En de manipulatie door politici.
http://video.google.nl/videoplay?docid=900...he+great+global
Moderator: Rhiannon
leuk filmpjemarc john schreef:En de manipulatie door politici.
http://video.google.nl/videoplay?docid=900...he+great+global
Grappig, mij doet Al Gore meer aan Loose Change denken. Voor de discussie is het het beste om bij de feiten te blijven.1207 schreef:leuk filmpje
qua opbouw en stijl doet hij me sterk aan dat complotfilmpje over 911 denken. we zullen dus maar niet te diep gaan graven
leuke beweringen marc John. het enige dat ik zie zijn de aanvallen op gore en de karikaturen dat adem inhouden de oplossing voor het CO2 probleem is
maar goed, als je gelijk wil krijgen sluit ik me aan bei de makers vh filmpje.
Klein is het inderdaad, veel belangrijker lijkt me het feit dat wij de aarde van de mogelijk ontdoen om CO2 te verwerken, daardoor blijft er meer hangen en dan is dat kleine beetje al genoeg (aangezien er minder af kan)Feit: De mens is maar zeer beperkt verantwoordelijk voor CO2 uitstoot (iets van 5%).
Klopt ook, DE oorzaak bestaat zoiezo niet.Feit: Co2 is niet de oorzaak van klimaatverandering.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het milieu en dan in het bijzonder de luchtkwaliteit ook belangrijk. Maar ga dan niet miljarden steken in nutteloze Co2 opslag of iets dergelijks. Dat geld kan wel beter besteed worden. Kernenergie is naar mening echt een ideaal middel om relatief goedkoop en schoon energie te produceren. Maar daar schijnt een of ander taboe op te liggen. Liever duizenden uitzicht-verpestende windmolens die ik weet niet hoeveel kosten in aanschaf en onderhoud.Assassinator schreef:Klein is het inderdaad, veel belangrijker lijkt me het feit dat wij de aarde van de mogelijk ontdoen om CO2 te verwerken, daardoor blijft er meer hangen en dan is dat kleine beetje al genoeg (aangezien er minder af kan)
Klopt ook, DE oorzaak bestaat zoiezo niet.
De mens is dus wel de boosdoener, alleen we doen op het moment het verkeerde om onze zooi op te ruimen.
Wie heeft er belang bij om die te gaan maken? Klimaatverandering is een discussie met veel belanghebbenden: zowel de 'ouderwetse' industrie die ongehinderd CO2 wil blijven uitstoten als de nieuwe (inmiddels gigantische) industrie rond CO2 preventie/reductie, energiebesparing en dergelijke.Waarom is er geen docu van iemand die zonder opvatting onderzoekt.