ortega schreef:Kan ik best begrijpen!
Is een beetje hetzelfde verhaal als een nieuwe lever geven aan mensen met een alcoholverslaving... ik vind dat zulke mensen ook geen recht hebben op een nieuwe lever, tenzij ze echt afgekickd zijn...
(denk aan George Best, hij kreeg een nieuwe lever en zoop deze ook kapot... zoiets is gewoon schande : er zou iemand gered kunnen geweest zijn met die lever, maar ze hebben de lever aan George Best gegeven toen... vermoedelijk heeft zijn bekendheid erbij wel geholpen want hij had vrij snel een nieuwe lever)
Ja, dat is ook zo iets. Dan krijg je een nieuwe lever/long (afhankelijk van het probleem), en dan ga je die evengoed kapot maken. Dat alles terwijl het iemand anders z'n leven had kunnen reden
Niet normaal toch. Bij mensen die echt afgekicked zijn, vind ik het een ander verhaal. Maar wanneer is iemand écht afgekicked. Misschien kan hij z'n onderzoeker dat laten geloven zodat ie een nieuw orgaan krijgt, terwijl hij/zij in feite helemaal niet afgekicked is.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...