Don Quichot
Artikelen: 0

Twee Quote Knoppen?

Is het iedereen opgevallen dat er onder de berichten twee quote knoppen staan, maar waar er maar 1 van werkt?

Of ligt het aan mij en heeft de 1e quote knop (van links naar rechts) een ander soort functie?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.

~Sir Winston Churchill
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Re: Twee Quote Knoppen?

Ja, die heeft een andere functie. Daarmee is het mogelijk om in 1x op meerdere berichten te reageren.

Als je op de Quote + knop klikt wordt deze rood. Dat kan je vervolgens ook doen bij andere berichten waar je op wilt reageren. Als je tenslotte op "Nieuw antwoord" klikt, komen al de aangeklikte berichten als quotes in de editor te staan.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Don Quichot

Dat vind ik een bijzonder fijne knop. Dank je wel voor de uitleg (en de toevoeging).
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.

~Sir Winston Churchill
Marconius

Wow! Handig!

Dit soort dingen zitten nog vast veel meer in Invision. Misschien is het idee om ook daar een minicursus over te schrijven??
"Mathematics may be defined as the subject in which we never know what we are talking about, nor whether what we are saying is true." - Bertrand Russell
TD

Een deel van de functionaliteit staat uitgelegd in de Help-files, link rechtsbovenaan.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”