In het najaar heb ik, toen ons tempo daalde, eens een grote actie gehouden waarbij ik iedereen die al een tijdje geen WU-s meer had ingeleverd en bij wie er dus duidelijk iets mis was met Folding een PB-tje gestuurd met de vraag hoe het kwam dat ze kennelijk stilstonden. Een redelijk aantal mensen bleek niet eens in de gaten te hebben dat hun programma stilstond en zijn daarna weer terug aan de gang gegaan.
We hollen nu duidelijk weer achteruit. Na een tijdje gemiddeld 3000 punten per dag in te leveren is dat gedaald naar beneden de 2000, (minder dan dit najaar) ondanks dat we nu ruim anderhalf keer zoveel namen op de lijst hebben staan als toen. Deze week zelfs een dag gehad met een dieptepunt van maar 750 punten.
Er ligt een schone taak voor een vrijwilliger. De hele teamlijst nalopen en uit de persoonlijke statistieken diegenen noteren die al langere tijd niets meer ingeleverd hebben. Als die mensen onder dezelfde als hun gebruikersnaam vouwen, eens een PB-tje sturen met de vriendelijke vraag of er wat mis is en zo ja wat dan.
Ik heb daar nu helaas echt even geen tijd voor.
vrijwilliger??? [rr]