Philippe
Artikelen: 0

Re: avi op dvd

Met het programma movie factorie heb je al deze problemen niet
DePurpereWolf

bats schreef:En ik heb nog een vraag.

Wat is BUP, IFO en VOB files??
Dat zijn dvd specifieke bestanden, die moet je mee copieren.

"vob" op Wikipedia(en)
Bart

bats schreef:Die 700MB staat inderdaad nog in avi, en dat wordt dan via nero omgezet in dvd of sdvd, iets dat mijn programma beiden kan. Dan neemt het iets meer geheugen in beslag. Alleen bij sdvd neemt die 700MB dan 1400MB in beslag.

Dat doet die dus wel, alleen duurt het ook nog best wel lang voordat die het hele bestand heeft omgezet naar dvd, of sdvd. Dat duurt bij mij toch al gauw zo'n 2 tot 2,5 uur. Dat eerste is geen probleem.

Maar het op een dvd van 4,7 GB zetten wordt een probleem want dat doet die domweg niet. Op een cd van 680MB wil wel, maar dan moet het bestand na decoderen tot dvd (of sdvd) niet groter zijn dan 680MB, alles wat groter is dan 680 MB (in dit geval een avi bestand van 700MB) kan ik niet op dvd branden en aangezien er geen cd's zijn met meer compatibiliteit dan 680MB kan ik slechts een data schijf van 4,7GB aanmaken waarbij het bestand gewoon avi blijft, dus niet afspeelbaar op mijn dvd speler/recorder.

Ik kan dus alleen maar video-cd's branden met een zeer beperkte hoeveelheid info.

Dus ik vraag me af, waarom wil mijn pc geen dvd's branden?

Trouwens misschien is het verstandig om te vermelden dat ik nero smartstart heb als brandprogramma.

Misschien dat dat ermee te maken heeft?

Misschien een hele domme vraag, maar is jouw brander wel een DVD brander? En zo ja, is het een + of een - brander?
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Terug naar “Informatica en programmeren”