Lala
Artikelen: 0

Links naar regels in forumbijsluiters

De link in de bijsluiter van het forum biologie (en dus waarschijnlijk ook van alle andere fora) naar de regels loopt dood. Dit zou ikzelf heel goed kunnen wijzigen, maar ik herinner me een vorig fiasco toen ik iets groots ging wijzigen, wat te maken had met het parsen van de post...oid. Anyway: kunnen we de links weer klikbaar krijgen zonder de lay-out van de bijsluiter te verknallen?
Appareo decet nihil munditia?
PdeJongh

Re: Links naar regels in forumbijsluiters

Ik kan gewoon in de biologie bijsluiter komen hoor: http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=8562

EDIT>> Foutmelding verkeerd gelezen. Je hebt inderdaad gelijk
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Ger

Re: Links naar regels in forumbijsluiters

Ik denk dat er niets anders op zit dan handmatig alles aan te passen. De code van de posts is namelijk al die "vieze" code. Voor die bijsluiters die over het algemeen toch niet zo lang zijn is het denk ik het eenvoudigst om ze gewoon handmatig te bewerken. Je moet gewoon even alle html code weghalen en vervangen door BBcode. Ik verwacht dat het grotendeels wel goed zit, over het algemeen liggen de problemen vooral bij de kleuren en lettergrootte.

Maar als je bang bent wil ik het wel doen binnenkort hoor :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”