Helemaal mee eens,Ger. Echter als iemand bewust neerschrijft dat hij/zij geen interesses heeft, wat heeft het dan voor zin, om iemand die alleen het officiele Turkse standpunt weergeeft in een topic en forum, waar ipv grijze muizen, de grijze wolven (graag geziene:) posters zijn, zoals uit hun taalgebruik valt afteleiden, nog eens van ander materiaal te voorzien?
Helemaal niet toch?
Poster zegt zelf immers geen interesses te hebben, dat geldt dan toch ook voor geschiedenis, maatschappij, of wat dan ook?
Niet iedereen is moedig om zich tegen het officiele staatsstandpunt te verzetten, men draait het gevang in of wordt neergeknald, dat begrijp ik allemaal. Men moet wel heel moedig zijn om dat standpunt te verkondigen als men een Turks paspoort heeft en regelmatig in Turkije verblijft. Ik verwijt die mensen geen lafheid, ik niet zou weten wat ik zou doen in die omstandigheid.
Er zijn er ook die geen interesse hebben in een verantwoorde meningsvorming door brononderzoek, zoals deze poster in feite van zichzelf schrijft. Dan is toch iedere discussie met hem zinloos?