Ik heb net een stuk getypt. Ik klik even weg om een citaat op te zoeken, kom terug, allemaal binnen de site, en ik zie een leeg vel. Dat was toch vroeger nooit?
Even voor de duidelijkheid: als je de pagina verlaat is het veld gewist?
Vroeger had ik dat juist wel, maar nu niet meer. Wat heb je precies gedaan en welke browser gebruik je?Adpruys schreef:Ik heb net een stuk getypt. Ik klik even weg om een citaat op te zoeken, kom terug, allemaal binnen de site, en ik zie een leeg vel. Dat was toch vroeger nooit?
Even voor de duidelijkheid: als je de pagina verlaat is het veld gewist?
Ook ik ervaar het zoals Veertje: vroeger moest je opletten dat je niet even wegklikte, nu blijft het gewoon staan (al heb ik altijd voor de zekerheid even op ctrl-A - ctrl-C gedrukt)Vroeger had ik dat juist wel, maar nu niet meer. Wat heb je precies gedaan en welke browser gebruik je?
Een paar vragen:IE de nieuwste. net weer geprobeerd. Bij 1 klik weg blijft het staan maar niet bij meerdere. Wat mij ook opviel is dat als ik in een nieuw venster wetenschapsforum open (bijv om een link op te pikken)en daarna terug ga naar het originele venster waar ik ingelogd ben en op bericht plaatsen druk, ik opnieuw in moet loggen. je kunt dan gelukkig wel die ene klik terug maken en het bericht copiëren.