Jan van de Velde
Moderator
Artikelen: 0

Hoofdlink naar minicursussen

Onderstaand bericht

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?s...ost&p=59237

mag m.i. wel eens worden opgeknapt. Er staat een typefout in, en verder lijkt me een lijstje van wat er aan microcursussen en handleidingen is te vinden ook wel een zinvolle vervollediging van een verwijzende link die bovenaan de hoofdindexpagina staat.

De omschrijving "aanvullende onderwerpen" geeft ook zo'n restpostjes-idee waar dat subforum m.i. toch wel bovenuit stijgt en mag wat mij betreft vervallen.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Ger

Re: Hoofdlink naar minicursussen

Klopt. Ik zet het op de to do list. Maar als jij toevallig zin/tijd/toestemming van je vrouw hebt mag je natuurlijk altijd al nadenken over de inhoud :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Ger

Gedaan!
- Jimi Hendrix -
Morzon

er staat Introductie tot de Quantum Mechanica. Moet dit niet zijn: Introductie tot de kwantummechanica/quantummechanica ?
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.
Ger

Volgens dit draadje heb je gelijk. Ik ga het aanpassen. In de minicursus zelf komt het tig keer voor, dus die zet ik even op de to-do lijst.
- Jimi Hendrix -
Jan van de Velde
Moderator

Netjes! Zet er nog eens iets onder in de trant van (laatst aangepast d.d. ........) om het imago van stoffigheid (de post van DPW is een paar jaar oud) weg te nemen? :smile:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
DePurpereWolf

Dat is inderdaad een goed idee, het stoft hier nogal.
Ger

Netjes! Zet er nog eens iets onder in de trant van (laatst aangepast d.d. ........) om het imago van stoffigheid (de post van DPW is een paar jaar oud) weg te nemen? :smile:
Staat al in de topicomschrijving. Verder kan er eenvoudig gebruikt gemaakt worden van de edit-melding. Heb ik vanmorgen niet gedaan, maar als we vanaf nu dat standaard doen is er geen probleem meer, toch?
- Jimi Hendrix -

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”