Cycloon
Artikelen: 0

Re: Persoonlijke bijlagen.

Imageshack laat de afbeelding staan voor enkele weken, wanneer ze bekeken worden dan herstart die tijd, dus een topic die niet optijd heropent word verliest ook zijn afbeeldingen.
PdeJongh

Photobucket zou een oplossing kunnen zijn. Je kunt daar een profiel aanmaken zodat je ze kunt beheren. Hoelang ze daarbij blijven staan weet ik niet. Maar ik neem aan langer/eeuwig :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Bert F

idd het is veel beter hoe het nu is. maar toch kan moelijk hier wat uploaden om het dan ergens anders te gebruiken kan natuurlijk wel rechtstreeks naar de site gaan doe dat ook maar vroeg me gewoon af waarom het er niet meer bijstond het programma bestaat toch, dus.
TD

maar toch kan moelijk hier wat uploaden om het dan ergens anders te gebruiken
Het is natuurlijk de bedoeling dat je je uploadruimte op het forum enkel voor het forum gebruikt.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
Jan van de Velde
Moderator

Imageshack laat de afbeelding staan voor enkele weken, wanneer ze bekeken worden dan herstart die tijd, dus een topic die niet op tijd heropend wordt verliest ook zijn afbeeldingen.
Dat moet haast wel langer zijn dan enkele weken, want plaatjes in huiswerktopics van mij van een jaar oud staan er nog steeds, en ik kan me niet voorstellen dat die momenteel allemaal nog maandelijks bekeken worden.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
TD

Van de ImageShack FAQ:

How long will my uploaded images be available?

Your images will only be deleted if they do not adhere to our Terms of Service. Otherwise, your images will be available forever.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
Ger

Zeker wel. :) Google, Ilse, Yahoo etc. bekijken alle links. Dus ook die met de plaatjes. Ik denk niet dat het een groot probleem zal opleveren om Imageshack weer beschikbaar te maken, maar we geven het iig niet de hoogste prioriteit.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Cycloon

Ow ok, die delete tijd moet dus verdwenen zijn, vroeger was het wel zo. Dan lijkt imageshack wel de betere keuze voor afbeeldingen te hosten.
Don Quichot

Nu zag ik dat Jan van de velde een bijlage had gemaakt ergens. Gezien ik me afvroeg of ik ook als ik iemands profiel bekijk ik de bijlagen zou kunnen vinden nam ik eens een kijkje. Ik kan helaas niets vinden. Ligt dit aan mij? Of is dit de bedoeling? Ik zou het wel jammer vinden namelijk. Juist als je iemands posts uitdagen of interessant vindt is het leuk om die persoons bijlagen te kunnen vinden. Anders zou je door heel het forum op zoek moeten gaan. Als het niet aan mij ligt en het kan nog niet, is hier dan een oplossing op te verzinnen?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.

~Sir Winston Churchill
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Dit kan inderdaad nog niet en is bovendien een tamelijk ingrijpende aanpassing met een laag rendement. Attachments op zich zeggen namelijk ook niets. Als je iemands posts interessant vindt is het dan dus handiger om gewoon door zijn posts te gaan neuzen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Don Quichot

Jammer zeg. Overigens vind ik ook het ook erg jammer dat er maar 1mb ruimte beschikbaar is voor bijlagen. Ik heb die ruimte alweer opgebruikt. Da's toch zonde. Wat nu als er over een jaar iemand denkt: he, dat wil ik ook wel eens lezen. Dan is dat bestand allang weer vervangen voor een ander natuurlijk.

[/zeurkous]
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.

~Sir Winston Churchill
Jan van de Velde
Moderator

Of je mij er nou al of niet toevallig bijhaalde, ik denk niet dat je wat over mij kunt leren aan de hand van mijn bijlagen. Een bijlage is niet meer dan een uitwijding van wat kort en bondig elders is weergegeven, of zoals hier op het forum in mijn geval meestal een plaatje bedoeld om een stuk tekstuele uitleg te vervangen of verduidelijken. M.a.w. wat iemand te zeggen heeft, zoek ik in zijn/haar berichten, niet in zijn/haar bijlagen.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Don Quichot

Daar heb je gelijk in, maar het is toch juist als die berichten je aanspreken leuk om een paar bijlagen van iemand te bekiken? Soms zijn dat dan ook precies dingen die jou wel liggen. Of misschien geeft het je simpelweg inzicht in iemands achtergrond. Maar het belangrijkste is dat je informatie te zien krijgt die echt is. De bron. Want ik kan duizend maal Plato aanhalen, zoals hij zeg ik het nooit.

~Sir Winston Churchill
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Overigens vind ik ook het ook erg jammer dat er maar 1mb ruimte beschikbaar is voor bijlagen. Ik heb die ruimte alweer opgebruikt.
De kunst is in ieder geval om GEEN .bmp bestanden te gebruiken (mocht je dat gedaan hebben). Dat scheelt al een hele hoop. Verder wil ik die limiet wel opvoeren, maar er zijn natuurlijk weer kosten verbonden aan extra diskruimte. We zijn aan het kijken naar mogelijkheden (maar waarschijnlijk niet op korte termijn)
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Fred F.
Pluimdrager

@Jan van de Velde

De plaatjes bij je topics over straling en ook Thallium absorptie kan ik niet in vergrote vorm downloaden door erop te klikken, noch in Firefox noch in IE6. Ik kom gewoon op de homepage van imageshack, meer niet.

Ligt dat aan mij, mijn PC, mijn browserinstellingen, mijn WSF instellingen of zijn ze om een of andere reden niet goed ge-upload?

Wat gebeurt er bij jou als jij er in het topic op klikt?
Hydrogen economy is a Hype.

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”