Miels
Beheer
Artikelen: 6

Re: Persoonlijke bijlagen.

De plaatjes bij je topics over straling en ook Thallium absorptie kan ik niet in vergrote vorm downloaden door erop te klikken
Kan je een link naar de post van Jan geven?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Bert F
Artikelen: 0

Mss kan de persoonlijke bijlagen dienen als soort doorgeef luik, indien een bijlage intressant genoeg is kan het in een soort box gedropt worden door iemand van het beheer waarvan de limiet dan veel groter kan zijn.
Fred F.
Pluimdrager

Hydrogen economy is a Hype.
Jan van de Velde
Moderator

@Miels: als het goed is zijn die plaatjes in dat thallium-topic gewoon de standaard-weergave, geparkeerd bij Imageshack. Ik heb een hekel aan thumbnails, en probeer daarom mijn plaatjes zoveel mogelijk in omvang te beperken en ze zo direct op eindformaat weer te kunnen geven zónder dat iemand verder moet klikken of zonder dat de laadtijd van het topic eronder leidt. Mijn plaatjes hebben een typische grootte van 2-4 kB, in het Thallium-geval liep dat een keertje op naar 13 kB.

@ Fred F: Waarom wil je dat plaatje vergroten trouwens?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Fred F.
Pluimdrager

Bij het stralingstopic was het gewoon een reflex. Het werkte niet en ik dacht: ach het is zo ook wel te lezen.

In het tweede topic vond ik het Thallium plaatje erg onduidelijk en dus probeerde ik het nog eens door erop te clicken en dat gaf weer niks, waardoor ik me af begon te vragen waar het aan lag: aan mij of aan de nieuwe forumsoftware. Dus daarom meldde ik het hier voor de zekerheid maar even. Maar het ligt dus gelukkig aan geen van beiden.
Hydrogen economy is a Hype.
Miels
Beheer
Artikelen: 6

@Miels: als het goed is zijn die plaatjes in dat thallium-topic gewoon de standaard-weergave, geparkeerd bij Imageshack. Ik heb een hekel aan thumbnails, en probeer daarom mijn plaatjes zoveel mogelijk in omvang te beperken en ze zo direct op eindformaat weer te kunnen geven zónder dat iemand verder moet klikken of zonder dat de laadtijd van het topic eronder leidt.
als afbeeldingen niet te groot zijn vind ik het zelf inderaad meestal ook duidelijker om ze direct te plaatsen, ipv de thumbnail.

Om het wat "netter" te doen zou je bij het kopieeren/plakken van de code de url-codes weg kunnen halen, zodat men er niet meer op kan klikken als er toch geen grotere versie van bestaat.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Jan van de Velde
Moderator

Om het wat "netter" te doen zou je bij het kopieeren/plakken van de code de url-codes weg kunnen halen, zodat men er niet meer op kan klikken als er toch geen grotere versie van bestaat.

TEST

Afbeelding

klopt.

test plaatje van internet ophalen via knopje boven berichtenster:

Afbeelding

klopt, komt dan slechts tussen img-tags te staan.

ik vond overigens de img-knopfunctie van het oude forum handiger.

(link plakken, aanslepen, op img-knop klikken, klaar. )
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”