Kan je een link naar de post van Jan geven?De plaatjes bij je topics over straling en ook Thallium absorptie kan ik niet in vergrote vorm downloaden door erop te klikken
Kan je een link naar de post van Jan geven?De plaatjes bij je topics over straling en ook Thallium absorptie kan ik niet in vergrote vorm downloaden door erop te klikken
als afbeeldingen niet te groot zijn vind ik het zelf inderaad meestal ook duidelijker om ze direct te plaatsen, ipv de thumbnail.@Miels: als het goed is zijn die plaatjes in dat thallium-topic gewoon de standaard-weergave, geparkeerd bij Imageshack. Ik heb een hekel aan thumbnails, en probeer daarom mijn plaatjes zoveel mogelijk in omvang te beperken en ze zo direct op eindformaat weer te kunnen geven zónder dat iemand verder moet klikken of zonder dat de laadtijd van het topic eronder leidt.
Om het wat "netter" te doen zou je bij het kopieeren/plakken van de code de url-codes weg kunnen halen, zodat men er niet meer op kan klikken als er toch geen grotere versie van bestaat.