Aangepast
Er zitten nog meer fouten in het panel, vooral bij de foutmeldingen. De fouten die ik kon zien, heb ik eruit gehaald.
Er wordt maar 1 e-mail per dag verstuurd omdat anders je mailbox overstroomd met onze e-mail.
ZVdP schreef:In het mailtje dat meedeelt dat er een reactie is geplaatst op een onderwerp, staat de volgende zin:
Ik dacht ik zal het maar eventjes meedelen.
Klopt, dat staat er nog steeds.Het is niet echt een taal- of spelfout, maar als je je e-mailinstellingen verandert staat er een knopje "wijzig mijn e-mailadres", terwijl dit knopje gewoon de wijzigingen in je instellingen bevestigt.
Gerelateerd in het registratiescherm:Miels schreef:Verder nog iets wat duidelijker kan:
Stuur mij updates die gestuurd worden door de Admin
Als je dit inschakelt, zal je e-mail krijgen van de admin als er updates zich voor doen op het forum.Ontvang berichten verstuurd door het beheer
Als je dit inschakelt wordt je via e-mail op de hoogte gehouden over het forum, nieuws en eventuele aanbiedingen.
veranderen in:Ontvang e-mail van de administratie
Ontvang e-mail van andere leden
Ontvang e-mail van de administratie ivm nieuws en aanbiedingen
Sta andere leden toe mij te mailen (je e-mailadres blijft onzichtbaar)
Ik zie niet in waarom de één de voorkeur verdient boven de ander. Van Dale:"op" moet "in" stijgende/dalende volgorde zijn.