hoi,
ik wil graag mijn mp3 op de auto radio aansluiten, ik heb echter een ding met radio, en cassette, kan ik mijn mp3 rechtstreeks op de versterker aansluiten, zoja waar?
gr Timm
Ik denk niet dat dit mogelijk is, een cassete is namelijk analoog en je mp3 speler is digitaal (dit is niet de enige reden).timm schreef:hoi,
ik wil graag mijn mp3 op de auto radio aansluiten, ik heb echter een ding met radio, en cassette, kan ik mijn mp3 rechtstreeks op de versterker aansluiten, zoja waar?
gr Timm
Dit heeft er zeker niks mee te maken, het geluid wat uit je koptelefoontje komt is gewoon analoog.Ruben01 schreef:Ik denk niet dat dit mogelijk is, een cassete is namelijk analoog en je mp3 speler is digitaal (dit is niet de enige reden).
Indien het volgens iemand anders toch mogelijk is zou ik het graag weten !!
Als elektronica niets voor jou is zou je eventueel een soort van adaptercassette kunnen kopen. Dat is een plastiek dingetje wat lijkt op een normale cassette, maar er hangt een draadje aan met een plugje (jack 3.5mm) zoals aan je oortjes. Dit plugje steek je dan in je MP3 speler en je zet je autoradio op cassette.timm schreef:hoi,
gr Timm