ticom
Artikelen: 0

Slaap tegengaan

Wat zijn goede manieren om slaap tijdelijk tegen te gaan? (ik heb binnenkort een feest ergens en wil niet in slaap vallen daarzo ineens)

Ik had gehoord dat er cafeine pillen zijn, maar of die niet slecht voor je zijn? Als een keertje niet uitmaakt zou het wel hadig zijn, makkelijk mee te nemen enz. Kan je ze ook zelf maken?

ticom

edit: ik weet niet zeker of dit wel gepost mag worden, omdat het misschien als een persoonlijk probleem ofzo gezien kan worden?
albert davinci
Artikelen: 0

Re: Slaap tegengaan

Inderdaad is dit een persoonlijk probleem.

Daarnaast zou ik hier sowieso een slotje op hebben gezet omdat ik er niet voor verantwoordelijk wil zijn dat mensen hier adviezen gaan geven hoe je jouw gezondheid verslechterd :D

Doe wat je wil maar verstandig is het niet. Ofdat het voor een keertje wel of geen kwaad kan weet ik niet. Wel weet ik dat het zeer waarschijnlijk niet bij een keertje zal blijven als je er eenmaal mee begint. Zie gewoon dat je goed uitgeslapen bent wanneer je naar dat feestje toegaat, ga op tijd naar bed, de avond daarvoor. Dat is een perfect middel zonder bijwerkingen.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Terug naar “Geneeskunde”