Klintersaas
Artikelen: 0
Social:

Ervaren gebruikers

Vanaf wanneer wordt je eigenlijk "ervaren gebruiker"? Ik dacht altijd dat je automatisch "ervaren gebruiker" wordt als je 250 berichten hebt geplaatst. Maar Nieuwsbot (een gebruiker met deze naam en géén echte nieuwsbot) heeft de titel "ervaren gebruiker" terwijl hij nog maar 48 berichten op zijn naam heeft staan.

Zijn er andere criteria? Zo ja, welke?
Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Re: Ervaren gebruikers

Dat is een foutje. Dat komt waarschijnlijk door de grote hoeveelheid posts die die bot wel al op z'n naam heeft staan, maar die inmiddels zijn verwijderd. Bovendien logt deze "user" nooit in, en op dat moment wordt die status geloof ik weer gechecked.

Ik zal het binnenkort eens corrigeren (om te beginnen de gebruikersnaam aanpassen, aangezien de naam van alle andere bots op -feed eindigen)

Hoe dan ook: het aantal posts is de enige voorwaarde. Maar soms zijn er wat complicaties als gebruikers ook lid zijn van een andere gebruikersgroep.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Jan van de Velde
Moderator

Ik vind het zonde om zo'n dappere, hardwerkende bot zijn verdiende status van ervaren gebruiker af te pakken :D
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Ik vind het zonde om zo'n dappere, hardwerkende bot zijn verdiende status van ervaren gebruiker af te pakken :D
Geen tranen, hij zal sowieso de eervolle vermelding "Nieuwsbot" krijgen :D
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Symone

Waar komt de status-indeling eigenlijk vandaan? Ben ik de enige die bij het woord gebruiker steeds een junkie (inclusief naalden en lijntjes enzo) :D voor zich ziet?

Kan er niet 'forumlid' van gemaakt worden o.i.d.?
ypsilon

Heb je hier iets aan? Gebruikersniveaus- en rechten
Symone

Thnx. (En pfieuw... ik ben niet 'nieuw' meer :D )
Cycloon

Volgens mij komt het eigelijk van een te letterlijke vertaling van het woord 'user'. Eigelijk zou lid beter zijn maarja :D
PdeJongh

Volgens mij komt het eigelijk van een te letterlijke vertaling van het woord 'user'. Eigelijk zou lid beter zijn maarja 8-)
Op een ander forum waar ik veel kom is iedereen gewoon 'Lid' (is de enige rang, om onnodig gespam te voorkomen), maar het komt, vind ik ook, wel beter over :D
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
TD

Ik maakte nochtans de associatie gebruiker-drugs niet direct :D

De term "lid" vind ik dan weer zo vereniging-achtig klinken...
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
PdeJongh

TD schreef:Ik maakte nochtans de associatie gebruiker-drugs niet direct 8-)

De term "lid" vind ik dan weer zo vereniging-achtig klinken...
Je bent toch lid van de WSF-vereniging? :D
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Jan van de Velde
Moderator

Volgens mij komt het eigenlijk van een te letterlijke vertaling van het woord 'user'. Eigenlijk zou lid beter zijn maarja :D
Ook in het Engels bestaat die associatie van "user" met verdovende middelen wel, en daar zit het ook niet in de weg. Laten we wel zijn, ook als je die associatie wél hebt, we kennen enkele zware "gebruikers"... 8-)

Wat mij betreft maar gewoon zo laten.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
TD

Je bent toch lid van de WSF-vereniging? 8-)
Zo zie ik het toch niet echt, ik noem mezelf liever een "gebruiker van het WSF-forum" :D
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
Ger

Bovendien kun je met "lid" ook weer associaties hebben... Gebruiker vind ik trouwens wel de beste benaming. Net zoals je computergebruikers hebt, heb je ook forumgebruikers. Natuurlijk heb je ook de negatieve associaties, maar om daarom maar meteen het woord niet meer voor iets positiefs te gebruiken vind ik erg zonde. :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
ypsilon

Bovendien kun je met "lid" ook weer associaties hebben...
De puber in mij ligt krom van het lachen :D :D Ik eis dan ook een onverwijlde aanpassing van de termen! 8-)

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”