zpidermen schreef:Als ik m'n eigen profiel bekijk (ik ben ingelogd), staat de Google Ads voor een deel over de linkerkolom (die met de statistische gegevens). Niet dat ik die gegevens zo belangrijk vind, maar reclames kunnen me gestolen worden, zeker als ze ook nog eens voor een deel over de website staan. Kunnen die Google Ads niet gewoon onder of boven het forum geplaatst worden? Staat veel netter en komt minder irritant over.
P.S. Ik heb als prefix maar 'Foutmelding' geselecteerd, al is het geen echte foutmelding, maar eerder een 'Foutje'.
P.S.2 Ik zie net dat de Google Ads ook bovenin het forum staan... Dan kunnen die aan de linkerkant toch gewoon weg?
We hebben al aangekondigd waarom er een nieuwe banner staat, maar gelijk samengevoegd met dat topic.
Verder hebben we wat meer informatie nodig om het probleem te kunnen testen: welke browser gebruik je, en welke versie? Welk Operating systeem en welke resolutie? Gebeurt dat full-screen of windowed, of allebei? Blijft het zo als je een keer refresht?
Ik had al een 'fix' voorgelegd voor dit probleem in een andere topic, het is enkel aan miels om die ook in te voegen.
Die fix werkte niet helemaal; de banner verdween dan achter de achtergrond. Heb er =0 van gemaakt, en nou schuift hij in IE 7 achter het forum weg.
[edit] hey, nu niet meer... zal 't nog ff controleren...
[edit2]Ja, toch is 't zo. bij -1 valt heel de banner weg. Heb de blauwe achtergrond nog op -2 gezet, maar dat haalde niets uit.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic