Jan van de Velde schreef:voorbeeld 1) ik zie geen ongelezen berichten meer staan in een forum en verlaat het. Even later zie ik dat er ongelezen berichten zijn in dat forum en bezoek het, maar kan dan geen ongelezen berichten vinden.
voorbeeld 2) ik heb een topic gelezen en verlaat het. Bij een volgens bezoek aan het forum staat dat topic weer gemarkeerd als hebbende een ongelezen bericht. Ik naar dat topic, blijkt er sinds mijn laatste bezoek niks veranderd.....
voorbeeld 1: dat is geloof ik wat ik bedoelde: op de homepage zie je dat er VOOR een forum een oranje icoon staat, maar als je in het forum kijkt, staan daar geen ongelezen dingen. Gebeurt mij ook wel eens, en ik heb geen idee waar het door komt.
voorbeeld 2: op dat moment zit je dus niet op de homepage maar IN een forum. Het is mij nog nooit gebeurd dat een topic dan weer ongelezen lijkt, terwijl dat niet zo is. Tenzij het topic is verplaatst van het 1e naar een ander forum. Om te beginnen zou ik zeggen: cookies opschonen! (daarvoor hebben we op de homepage rechts onderaan ook een link).
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic