Moderator: R_Bena
Ok, maar waar wordt dan de grens getrokken?Het lijkt me niet dat we zover moeten gaan.
doneVerder is er dit topic, waarin "opervlakte" "oppervlakte" zou moeten worden.
Ik vind het gewoon heel moeilijk om de grens te trekken tussen problematische/niet-problematische fouten voor topictitels. Vanaf nu zal ik gewoon alle fouten melden, dan kunnen jullie zelf zien wat jullie ermee doen (ik begrijp namelijk dat moderators betere dingen hebben te doen dan de hele tijd taalfouten verbeteren). Een alternatief zou zijn om een aantal speciale moderators - correctors - in het leven te roepen (of een aantal reeds bestaande moderators die taak te geven), die zich enkel bezighouden met de taalkwaliteit van het forum. Maar natuurlijk begrijp ik dat dit weer een hele hoop organisatorisch werk betekent, dus als niemand echt achter het idee staat kunnen we maar beter alles bij het oude laten.Het is juist zo (auto's), maar dit vind ik geen problematische fout voor een topictitel.
Dat lijkt me overdreven. Het is een open forum, gebruikers staan zelf in voor de kwaliteit (ook op taalgebied) van hun berichten. Alleen zijn goede, duidelijke topic titels veel handiger om in te zoeken en geven ze een betere indruk op het eerste zicht. Vandaar is het volgens mij wel verantwoord om echt slechte titels (zowel inhoudelijk als taalkundig) aan te passen.Een alternatief zou zijn om een aantal speciale moderators - correctors - in het leven te roepen (of een aantal reeds bestaande moderators die taak te geven), die zich enkel bezighouden met de taalkwaliteit van het forum. Maar natuurlijk begrijp ik dat dit weer een hele hoop organisatorisch werk betekent, dus als niemand echt achter het idee staat kunnen we maar beter alles bij het oude laten.