Moderator: Rhiannon
Dan is mijn grootste teen kleiner dan mijn grote teen (in lengte).Klintersaas schreef:Ik opteer dan ook voor een verandering van grote in grootste en van kleine in kleinste om de naamgeving te vergemakkelijken:
* grootste teen
* grote teen
* middelteen
* kleine teen
* kleinste teen
De misverstanden gebeuren ook meestal via de computer. Zoals ook vermeld wordt op wikipedia - ironie.Symone schreef:Hmm, ietsje onderaan in je link, vind ik dat het juist wél omschreven staat.
Ironie, spot... ik vind 't daar wel onder vallen. Het is juist de kunst het op zó'n manier te doen, dat de ander wel doorheeft dat je het niet zelf meent, maar dat het slechts toneelspel is.
Of je speelt 'adocaat van de duivel'... ook een optie.
Lala schreef:Ah, het ding heeft wel een naam, alleen was mij die dus nog niet verteld.
Een kleine schuimspaan....klinkt alsog je er melk mee op wil kloppen. Het ding is toch moeilijk klein te noemen, toch zeker een cm of 25 lang.
Wij noemen dat een pasta-schep pi.gifhoe heet dan blauwe ding rechts? (ideaal om penne op te scheppen, maar ook handig voor stamppot)
Ik zou het niet weten, het is iig geen lepel. Het is nauwelijks te zien, maar er zit ook een gat in dat ding ter grootte van een euro, ongeveer. Opschepkorf?
Dan veranderen we "grootste teen" in "dikste teen".Dan is mijn grootste teen kleiner dan mijn grote teen (in lengte). pi.gif
Volgens mij heeft alle keukenapparatuur een naam. De kunst is alleen om die naam te kennen.Ah, het ding heeft wel een naam, alleen was mij die dus nog niet verteld.
Nogal boude opmerking -kan ik eindelijk dat woord eens gebruiken -. Net zoals alle kledingstukken en -onderdelen een naam hebben?Volgens mij heeft alle keukenapparatuur een naam. De kunst is alleen om die naam te kennen.
Het is waarschijnlijk inderdaad een pastalepel.Wij noemen dat een pasta-schep pi.gif
http://www.zippersource.com/parts/definitions.aspRitssluiting is de benaming voor de hele rits. Wij zoeken de benaming voor het lipje dat de eigenlijke handeling van het sluiten uitvoert.