Ruben01 schreef:Dat is inderdaad niet zo leuk.
Het eerste dat je best eens kan checken is de spanning van je batterijen, wanneer je geen voltmeter ter beschikking hebt kan je er natuurlijk ook altijd een paar nieuwe insteken.
Is hij ineens stuk of ligt hij al enkele weken stil (wanneer hij al enkele weken stil ligt is de kans groter dat het de batterijen zijn).
Als hij niet meer wil omdat er tijdens de vorige bewerking een fout opgetreden is moet je de ronde accu een tijdje verwijderen, bij de toestellen die ik heb is dat een Li-ion batterij (Ti-83 plus) en een zilveroxidebatterij (Ti-89 titanium). Deze batterij ga je waarschijnlijk terugvinden onder een klepje dat je moet openschroeven. Normaal kan daar niks met foutgaan en zou je deze dus niet moeten vervangen.
Als het probleem niet opgelost is kan je dan eens vertellen welk type van rekenmachine het juist is ?
Veel succes !!
kan je mij misschien ook helpen of iemand anders aub?
mijn grm is egt helemaal kapot.. ik heb maandag examen fysica ( dus het is nogal dringend)
ik wou er gewoon een programma opzetten via ti connet( heb een TI84 plus)
normaal lukt dit maar ineens niet.. er kwam een foutcode en ik probeerde hem opnieuw te verbinden maar dan zag ik ineens ipv een donker knipperend rechthoekje bestond dat uit putnjes
ik kan geen enkele bewerking uitvoeren en als ik bv op prg duw en dan iets wil openen komt er : err: memory
maar het staat niet in het archief dus ik weet egt niet hoe het komt!
ik heb de batterijen al verandert en met dat ronde dingetje lukt het ook niet
kan er iemand pls helpen?
x