Zoals ik al eerder in deze topic heb vermeld is het compleet nutteloos.
Daar gaat het niet om, jij zei dat virtueel geheugen slecht was voor je HD, maar waarom denk je dat?
Het ging natuurlijk niet over virtueel ram geheugen op de HD, maar over een virtuele HD in je ram geheugen.
Klopt, maar dat slaat terug op het vorige omdat je aanhaalde dat virtueel geheugen slecht zou zijn voor je HD terwijl Windows standaard wel de helft van zn services daarin heeft draaien. Dus eigenlijk wil je zeggen dat Microsoft je PC kapot maakt als je geen wijzigen aanbrengt...
Laat het even duidelijk zijn: ik ben je niet aan het afzeiken ofzo, mocht het zo overkomen.
Edit: Stop ook even met double/triple posten, de forumsoftware biedt een mooie ondersteuning voor multi-quotes, gebruik die dan ook.
Don't blame me, blame the system!!
Na vijf minuten kan ik geen post meer wijzigen... En kheb nog nergens een FAQje gezien over hoe dat multi quote geval werkt. En als je nu multi quote neemt of gewoon quote, zolang je binnen de bewerkingstijd zit voegt hij de posts altijd samen.
Kan je mij in twee woorden uitleggen hoe die multi quote knop werkt? Laat me raden, je doet een post en bij de volgende reactie die je wil plaatsen ram je de "multi quote knop" ? En dan komt je reactie altijd bij je laatste reactie, ongeacht of de bewerkingstijd verstreken is?
Edit:
Ik ben meestal niet van slechte wil, dus daarom mijn excuses voor mn triple posts. Kheb gewoon niet in de gaten hoe dat multi quote geval werkt. Normaal is het gewoon quoten, knippen, wijzigen en plakken en klaar. Werkt hier dus niet altijd aangezien je maar 5 à 10 min kan bewerken.