link naar de bron
Zie ook deze
Moderator: Rhiannon
zolang men uit sarcasme geen politieke conclusies trekt wil ik gerust volgen.Is eendavid dan een volgeling van het Vliegende Spaghettimonsterisme?
Het FSM duikt af en toe wel eens op in filosofische, theologische en ethische discussies (het was ook een tijdje assassinators avatar inderdaad). Verder is de pirates-global warming correlatie gewoon hilarischIn iemands avatar denk ik, maar voor de rest zegt het me niks...
Wil iemand zo vriendelijk zijn me uit te leggen waar dit over gaat? Zowel met de titel als met de subtitel kun je zowel inhoudelijk als qua intentie alle kanten op. Uit de subtitel zou je bijvoorbeeld zelfs al kunnen concluderen dat de biologielerares het joch probeerde te verleiden tot seksuele handelingen......bstard schreef:
Soms kom je dingen tegen die grappig en bedroevend tegelijk zijn. Mijn persoonlijke favoriete humor.
In amerika is men nogal preuts, ze kunnen nogal geschokt reageren als het bijvoorbeeld over seksuele voorlichting gaat. Volgens mij is dit bedoeld als een parodie op deze Amerikaanse preutsheid.Jan van de Velde schreef:Wil iemand zo vriendelijk zijn me uit te leggen waar dit over gaat? Zowel met de titel als met de subtitel kun je zowel inhoudelijk als qua intentie alle kanten op. Uit de subtitel zou je bijvoorbeeld zelfs al kunnen concluderen dat de biologielerares het joch probeerde te verleiden tot seksuele handelingen......
Ook de links van qrnlk in het bericht na de quote brengen me op dit gebied niet verder. Mooie foto en een krantenkop, that's it.