In de 'Instellingen' zijn nog verschillende andere taalfouten terug te vinden.
Onder 'PB-blokkeerlijst':
Gebruikers is al in je PB-blokkeerlijst
=>
Gebruikers in je PB-blokkeerlijst
Voeg een gebruiker toe die jouw geen PB's mag zenden
=>
Voeg een gebruiker toe die jou geen PB's mag zenden
Optionele reden voor blokeren
=>
Optionele reden voor blokkeren
Onder 'Bug Tracker':
Geen taalfout, maar telkens als ik een subtiteltje onder 'Bug Tracker' aanklik ('Your Bugs' - 'View Bug Subscriptions' - 'View Project Subscriptions') krijg ik een pagina met als melding: "
You do not have permission to view this area!" Is dit normaal?
Onder 'Verander persoonlijk portaal informatie':
Onder 'Moderatie opties' (dat overigens '
Moderatieopties' hoort te zijn), staan twee subtiteltjes, nl. 'Nieuw Commentaar' en 'Nieuwe Vrienden'. Rechts van elk subtiteltje staat een menu waarin men kan kiezen tussen twee opties. Eén van die opties is "
Gedeactiveerd - Sta toevoegingen toe zonder goedkeuren toe"
Eén keer
toe lijkt mij voldoende.
Onder 'Jouw avatar':
Kies een Avatar uit één van onze Galerij
=>
Kies een Avatar uit onze Galerij
Ook de knop waarop je moet klikken om deze functie te gebruiken bevat deze fout.
Onder 'Persoonlijke foto wijzigen':
Jouw persoonlijk foto
=>
Jouw persoonlijke foto
Onder 'Beheer genegeerde gebruikers':
Wanneer je gebruikers negeerd, worden alle berichten van hun verborgen totdat je aangeeft dat je deze wilt lezen. Sommige gebruikers kunnen door hun gebruikersgroep niet worden genegeerd.
=>
Wanneer je gebruikers negeert, worden al hun berichten verborgen totdat je aangeeft dat je deze wilt lezen.
Het lijkt mij ook nuttig om de gebruikersgroepen van gebruikers die niet genegeerd kunnen worden te vermelden.
Onder 'E-mailinstellingen':
Door deze optie in te schakelen word je automatisch geabonneerd op ieder onderwerp dat je maakt of waar je op antwoord.
=>
Door deze optie in te schakelen word je automatisch geabonneerd op ieder onderwerp dat je maakt of waar je op antwoordt.
Onder 'Verander e-mailadres':
Het is aan te raden dat je je wachtwoord opschrijft op bewaard, voor het geval je niet meer kun inloggen.
=>
Het is aan te raden dat je je wachtwoord opschrijft of bewaart, voor het geval je niet meer kunt inloggen.
Onder 'Verander wachtwoord':
Wij zijn geïnformeerd over je wachtwoord en is in bewaring genomen. Als je niet kan inloggen, probeer eerst dan uit te loggen en dan vervolgens weer in te loggen, mocht je niet in kunnen loggen neem dan contact op met het team.
=>
Wij zijn geïnformeerd over je wachtwoord en het is in bewaring genomen. Als je niet kan inloggen, probeer dan eerst uit te loggen en vervolgens weer in te loggen. Mocht je dan nog niet kunnen inloggen, neem dan contact op met het team.
Hierboven heb ik enkel de 'belangrijkste' fouten gemeld. Doorheen heel de instellingen staan ook heel wat fouten tegen het aan elkaar schrijven van samenstellingen.