oktagon
Artikelen: 0

Veiligheidscode

Soms krijg ik een melding om mijn gebruikersnaam en een aangegeven -soms onduidelijke- code in te tikken;deze laatste bestaat uit cijfers en letters en de opdracht luidt dan om de 6 cijfers in te tikken!
Klintersaas
Social:

Re: Veiligheidscode

Dit is de topic over spelfouten in topictitels, niet de topic waar je site- en softwaregerelateerde spel- en taalfouten kan aankaarten.
Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!
TD

Afgesplitst van spellingsfouten in topic titels.

Stelt er zich een probleem, of is het gewoon de onduidelijkheid van sommige plaatjes?
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
PdeJongh

Het gaat om een code zoals hier te zien is. Dit zijn automatisch gegenereerde code's die als doel hebben om bots weg te houden.

Mocht je de code niet helemaal kunnen zien (ze zijn immers niet altijd even duidelijk) dan moet je gewoon even wat invullen. Verwerken en de foutmelding zien. Vervolgens heb je een nieuwe code, die wel te lezen is (en anders nog een keertje). Probleem opgelost, wat betreft het onduidelijke plaatje en het doel van het plaatje.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
ypsilon

Soms krijg ik een melding om mijn gebruikersnaam en een aangegeven -soms onduidelijke- code in te tikken;deze laatste bestaat uit cijfers en letters en de opdracht luidt dan om de 6 cijfers in te tikken!
Volgens mij wou Oktagon vooral wijzen op het vette gedeelte (klein foutje).

Mocht je de code niet helemaal kunnen zien (ze zijn immers niet altijd even duidelijk) dan moet je gewoon even wat invullen. Verwerken en de foutmelding zien. Vervolgens heb je een nieuwe code, die wel te lezen is (en anders nog een keertje).
Kun je ook niet gewoon vernieuwen?
PdeJongh

Kun je ook niet gewoon vernieuwen?
Wist niet zeker of dan ook je ingevulde gegevens blijven staan... zodoende
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Klintersaas
Social:

Volgens mij wou Oktagon vooral wijzen op het vette gedeelte (klein foutje).
Dat foutje is reeds hier aangekaart door Jan van de Velde.
Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”