zpidermen
Artikelen: 0

Re: Downloaden van website voor offline gebruik

PHP zelf kan je nooit downloaden. Je kan hooguit de html pagina downloaden die gemaakt werd dmv PHP.
Da's waar. Geldt dat ook voor ASP / ASPX?
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt
Cycloon

Jep, dat geld voor alle code die door de server zelf verwerkt wordt. Javascript kan je bv wel downloaden omdat de client (je browser dus) de code uitvoert terwijl bij de PHP/ASP de code reeds werd uitgevoerd en verwerkt door de server,
ypsilon

Het is dus niet meer mogelijk offline beschikbaar maken van webpagina's in IE7 ?
Geen idee eerlijk gezegd, maar ik denk van niet.
Zou het kunnen dat dit eruit gesloopt is bij IE7 door de opkomst van breedband? Met internet via de telefoonlijn kan een website off-line beschikbaar hebben een stuk handiger zijn...
Cycloon

Geen idee, mss is de vraag naar die functie idd kleiner geworden waardoor ze hem 'vergeten' te implenteren zijn.
Hans Sterling

Offline werken met IE7:

Klik rechtsboven in de menubalk op extra-vink offline werken aan-klik op favorieten-klik op geschiedenis en vervolgens op een dag of periode.
Ir. E. Oosting,hoofdbreker:

"Ik zou bijvoorbeeld wel eens willen weten waar batterijen eigenlijk zélf op lopen."
Ruben01

Hans Sterling schreef:Offline werken met IE7:

Klik rechtsboven in de menubalk op extra-vink offline werken aan-klik op favorieten-klik op geschiedenis en vervolgens op een dag of periode.
Ik denk dat je de vraag verkeerd begrepen hebt.

Momenteel ben ik geholpen met website ripper copier, toch bedankt allemaal voor de hulp.
Hans Sterling

Ruben01 schreef:Ik denk dat je de vraag verkeerd begrepen hebt.

Momenteel ben ik geholpen met website ripper copier, toch bedankt allemaal voor de hulp.
Dit was toch ook een vraag van jou?:

Ruben01 schreef:

Het is dus niet meer mogelijk offline beschikbaar maken van webpagina's in IE7 ?
Ir. E. Oosting,hoofdbreker:

"Ik zou bijvoorbeeld wel eens willen weten waar batterijen eigenlijk zélf op lopen."
Ruben01

Hans Sterling schreef:Dit was toch ook een vraag van jou?:

Ruben01 schreef:

Met offline beschikbaar maken bedoel ik een ganse website downloaden zodat je deze later offline kunt bekijken, met jouw methode kijk je enkel naar de pagina's die in je geschiedenis zitten.
Cycloon schreef:Dit is een uitleg voor IE6:

Klik bovenin het menu op Favorieten -> Toevoegen aan favorieten

Klik nu 'Offline beschikbaar maken' aan en dan komt natuurlijk het knopje 'aanpassen' beschikbaar waar je kan instellen hoeveel links diep hij pagina's moet opslaan (bv 1 pagina diep dan gaan alle links worden geopend en die pagina's worden opgeslaan, kies je 2 dan worden alle links van de reeds geopende links ook nog opgeslagen, enzoverder).

Ik kan straks ook even voor IE7 kijken als je IE7 gebruikt en het niet vind.
dit was meer een antwoord op mijn vraag maar spijtiggenoeg gaat dit niet meer in IE7
Ger

Beter lezen Hans, het gaat erom dat je de complete website op CD kunt branden en bijvoorbeeld in de middle of no-where op je laptop kunt bekijken. Dat gaat niet echt met jouw methode, tenzij je elke link een keer gevolgd hebt (wat natuurlijk absurd arbeids-intensief is).
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Terug naar “Informatica en programmeren”