PdeJongh
Artikelen: 0

Forum elke dag down om 18.00 uur

Hoewel ik dacht dat er al een topic over was, kon ik deze met de zoekfunctie niet vinden...

Er is mij opgevallen dat elke dag om 18.00 uur het forum voor één of twee minuten onbereikbaar is. Ik weet niet in hoeverre dit de bedoeling is? Wordt er elke dag om 18.00 uur een back up gemaakt? Mocht dat het geval zijn, dan zou ik, als het automatisch kan, dat 's nachts rond 2 of 3 uur laten doen, wanneer er minder mensen zijn. Nu valt het mij elke keer op.

Maar goed, ik weet niet in hoeverre dit 'geplande onbereikbaarheden' zijn en waarom dat zou zijn.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
qrnlk
Lorentziaan

Re: Forum elke dag down om 18.00 uur

en rond 0900 elke ochtend.
Any sufficiently analyzed magic is indistinguishable from science.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

There is no theory of protecting content other than keeping secrets – Steve Jobs
albert davinci

Het forum is regelmatig even down maar meestal niet langer dan een paar minuten.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.
PdeJongh

Wat gebeurt er dan zo snel binnen een paar minuten? Kan niet zoveel zijn, maar dat zeg ik maar, terwijl ik daar niet zoveel verstand van heb...
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Even rekenen. De tijden van de "task manager" (die periodiek terugkerende taken regelt op het forum) is in GMT. Nu ik dit schrijf is het hier 18.45, en is GMT 4.45. Jullie hebben het over 09.00 en 18.00, dat zou dus 07.00 en 16.00 GMT zijn. Op die tijden staat er eigenlijk helemaal niets op de planning :D Misschien ligt het aan een ander domein dat op dezelfde server zit....
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Cycloon

Ik vermoed ook dat het door een andere website komt die op dat moment backups draait (of gewoon de hoster zelf die backups maakt).
Ger

Stuk over tijdzones&zomertijd even afgesplitst naar hier.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”