Neem foxit pdf reader, veel sneller!
Is dat van Mozilla (Firefox)?
Phys schreef:Ik wilde zeggen:
In Nederland is iemand een docent als hij iets doceert. Maar toen ik het opzocht in Van Dale bleek:
leraar = iemand die onderwijs geeft
docent = leraar bij het voortgezet of hoger onderwijs
In België moet het dus de unief zijn (dus ook iemand die gepromoveerd is wat een voorwaarde is om te mogen onderwijzen aan de unief) en valt de hogeschoolonderwijzer er niet onder.
Bij Ruben op school noemen ze zich alvast zo, vooruitlopende op een verwachtte verandering maar technisch gezien klopt het dus niet.
Het is volgens mij iets minder eenvoudig, de conversie van word naar pdf. Tenminste als de layout van belang is bijv om te laten drukken. Je moet bijvoorbeeld sectieeindes en paginaeindes invoegen en je kunt ook het beste de lettertypes insluiten (extra.opties.opslaan) Bij lange bestanden blijkt dan vaak na de conversie dat het pdf bestand veel meer paginas bevat, waaronder lege.
Dat zou kunnnen verklaren waarom ik problemen had bij sommige PDF-files waarin stukjes tekst werden overlapt door plaatjes en Griekse letters niet zichtbaar waren.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap
We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.