Ik ben op zoek naar een simpel pc programma dat verschillende tonen kan genereren (op de speaker)
dus, ik zou willen dat ik gewoon de frequentie kan instellen om de toon te genereren.
Iemand een idee?
Overzicht van compatibele geluidskaartenCurrently, kX-compatible soundcards include all EMU10k1 and EMU10k2-based PC soundcards manufactured by Creative Technology Ltd. and/or E-mu Systems Inc
Je zou het met Matlab kunnen doen.Ik ben op zoek naar een simpel pc programma dat verschillende tonen kan genereren (op de speaker)
Ik heb er veel uitgeprobeerd (geluid is mijn vakgebied) die ik op het net kon vinden.DePurpereWolf schreef:Ik ben op zoek naar een simpel pc programma dat verschillende tonen kan genereren (op de speaker)
dus, ik zou willen dat ik gewoon de frequentie kan instellen om de toon te genereren.
Iemand een idee?
Als ik onduidelijk was: Dit is dus freeware en de toongenerator een afzonderlijk window dat je individueel kan activeren, zonder dat er iets anders op je scherm staat.E.Desart schreef:Ik vindt de leukste en meest uitgebreide de toongenerator in
http://www.allworldsoft.com/software/14-460-dssf3-basic.htm
Eric