Je hebt toch NoScript, dacht ik? Verder je instellingen eens nakijken. Was het trouwens extern beginnen te spelen, of was het een WindowsMedia-file die in firefox zelf werd afgespeeld? Bij het eerste geval zou je firewall toch moeten opspelen?
Ik heb NoScript aanstaan en een firewall, dat maakt het juist creepy. Blijkbaar kan het afspelen van een geluidsbestand zelfs dan nog zonder toestemming van de gebruiker.
Dit gebeurt wanneer je deze link laadt en even laat staan:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je bedoelt met "bladeren met Firefox (om een plaatje te zoeken)"
Vooruitbladeren en terugbladeren.
Verder betwijfel ik of het een lek is; zou je het niet eerder bij jezelf zoeken? Heb je ingesteld hoe Firefox bepaalde extensies behandelt? Kijk hiervoor in de opties onder "content" -> "manage" (of vergelijkbare Nederlandse termen
).
Daar staat ingesteld dat bepaalde bestandstypen met bepaalde programma's worden geopend. Normaal moet je echter ergens op klikken, vaak zelfs 2 of 3 keer.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap
We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.