Dit zag ik dus toen ik vanmorgen google opstartte. Alleen ik zou hem graag weer normaal willen hebben, zoals hij meestal is. Dus dat het kopje met "internet" "afbeeldingen" etc onder "GOOGLE" staat Weet iemand hoe ik dat kan doen?
Bedankt
Klik er eens op. Dat schildje betekent dat er een update is voor Windows, en IE maakt daar onderdeel van uit. Sowieso is het verstandig om updates consequent te installeren, dat zorgt ervoor dat je computer goed werkt. Goede kans dat er in een jaar tijd een stuk of 10-20 updates voor je klaar staan.Het geles schildje staat er al een hele tijd, misschien wel een jaar.
Daarvoor moet je google.be gebruiken, merk ik. Google.nl stond ingesteld als homepage (feeds, weerbericht enz. vond ik wel aantrekkelijk).Er staat ook gewoon een knopje "google.com in English", die doet ongeveer wat je net noemt (behalve voor gesponsorde koppelingen, zoals Ger zei).
Ik merk wel dat je daar dan ook de lay-out krijgt zoals die in de openingspost eruit ziet (maar dan in het Engels).Je kunt het voorkomen door een keer naar http://google.com/ncr (No Country Redirect) te gaan. (more)