Ik ben op zoek naar een gratis host voor het online zetten van een website. Liefst een host die geen reclame maakt.
Momenteel ben ik een website aan het maken met Microsoft Expression Web in combinatie met Nvu. In Microsoft Expression web zitten een heleboel functies: ASP.NET controls zoals een login functie, Site map functie, .... die ik graag zou uittesten. Ik heb al gemerkt dat je daarvoor je website niet mag opslaan als .html maar als .aspx file. Wanneer je in Expression Web dan gebruik maakt van de preview knop (in IE7 of Firefox) dan zie je gans je opmaak maar zonder die ASP.NET functies. Ik vermoed dat daarvoor eerst de site online moet geplaatst worden.
Kan iemand mij meer info geven over een host die dit ondersteunt, hoe ik mijn bestanden moet opslaan (.html, ... ), welke bestanden ik online moet plaatsen, ...
Ik ben al wat aan het prutsen geweest met awardspace.com maar daar heb ik vroeger nog een phpBB forum op gezet en nu lukt het mij niet meer om daar nog domein namen en FTP aan te maken.
(Liefst een makkelijk te begrijpen uitleg, ik ben een leek met die ASP.NET toestanden )