Phys
Artikelen: 0

Re: Weer google

Ik krijg dan exact dezelfde pagina als http://www.google.com/intl/en/
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -
albert davinci

Je kunt het voorkomen door een keer naar http://google.com/ncr (No Country Redirect) te gaan. (more)
Great, dat is wat ik zocht. Afbeelding

Het gaat mij om de links die kwalitatief het beste zijn (waarvoor de populariteit een maatstaf kan zijn), niet om de taal van de links. Ik lees bijna net zo gemakkelijk Engels als Nederlands.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.
Kraakman

Dit was toch een Java topic? :D Of in ieder geval programmeren.

Ik programmeer zelf in Java dus als iemand misschien vragen heeft. Ik ben geen expert maar met newby vragen kan ik wel iets denk ik :D
albert davinci

Ik heb dankzij de 'internationale' Google nu betere links gevonden voor wat ik zocht. :D
Dit was toch een Java topic? icon_razz.gif Of in ieder geval programmeren.
Je hebt even niet goed gekeken of verkeerd geklikt, dit topic gaat over Google. :D

Java en programmeren zijn hier dus offtopic maar bedankt voor jouw aanbod om advies te geven wanneer mensen vragen hebben. Afbeelding

Verborgen inhoud
Voor mij is heel dat Java nog één groot mysterie. :D
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.
Chillobillo

Je kan je ook iGoogle, rechtsbovenin, aanklikken, dan zou ook alles weer goed moeten staan! ;)
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein

Terug naar “Informatica en programmeren”