Hij loopt niet vast. Hij stottert, en alleen als hij aan het berekenen is, vooral visueel.
Software matig is natuurlijk mijn eerste gedachte, heb ad-aware en virus scanner geïnstalleerd, en ik bekijk de task manager maar kan daar niks raars vinden. Het vervelende is ook dat hij soms wel stottert, en soms niet. Ik kan bijvoorbeeld het spel opstarten en dan doet hij raar, afsluiten en opnieuw opstarten en hij doet het wel weer. Heb DirectX9C (laatste versie) geïnstalleerd.
Maar goed, ik heb vandaag mijn extra geheugen binnen gekregen, ben van 0.5 naar 1.5 GB gegaan dus kan het daar niet meer aan liggen.
Ik heb een NVidia 8600 GT met 256MB GDDR3 met dus passieve koeling, en ik denk dat het daar wel eens aan kan liggen.
Wat ik ga doen is een van die benchmark tests uitvoeren, een maal met gesloten kast, een maal met openkast en wapperen (sorry geen ventilator hier, ga hem niet onder de afzuigkap hangen
) en ook een maal met de onboard graphics (die natuurlijk veel slechter moeten zijn). Ik hoop dat er een benchmark is die de grafische kaart icm processor kan gebruiken.
Heb een AMD Sempron 3200+ trouwens.