het is maar dat iemand mij dat heeft wijsgemaakthet kan nog zuiveringsstoffen bevatten, het treed buiten je aders en trekt bloed naar buiten
Dit zou kunnen kloppen... moet je denk ik wel veel er van drinken. Of het rechtstreeks in je aderen spuiten natuurlijk (lijkt me buitengewoon pijnlijk). Dat werkt dacht ik ook al met gewoon kraanwater: als je daar wat levende rode bloedcellen inlegt, barsten die kapot.het treed buiten je aders en trekt bloed naar buiten en veroorzaakt dus inwendige bloedingen
In een strijkijzer giet je geen h20 maar koelvloeistof.HolyCow schreef:degene die ik in het strijkijzer giet(gedeioniseerd spul) en het water dat ik in het labo gebruik zou toch zou toch hetzelfde moeten zijn
het is maar dat iemand mij dat heeft wijsgemaakthet kan nog zuiveringsstoffen bevatten, het treed buiten je aders en trekt bloed naar buiten
In een strijkijzer giet je geen h20 maar koelvloeistof.
Ik weet niet of je het tegen mij had, maar zo ja, wat is er niet logisch?NASE schreef:de osmotische waarde in de cel is groter dan buiten de cel, als je de cel in zuiver water legt, en dan ontploft de cel (dierlijk).
Dat water met zout kan volgens mij alleen zijn om dit te vermijden, want wat je zegt is volgens mij niet logisch.
vraag me niet wat koolvloeistof is, noch wat voor strijkijzer jij hebt, maar in dat van mij giet ik water, gedeioniseerd, al is dat volgens sommigen overdreven, maar als ik drinkwater gebruik heb ik kalk op men klerenAnonymous schreef:In een strijkijzer giet je geen h20 maar koelvloeistof.HolyCow schreef:degene die ik in het strijkijzer giet(gedeioniseerd spul) en het water dat ik in het labo gebruik zou toch zou toch hetzelfde moeten zijn
Het is zelf zo dat 2 glazen gedestilleerd water voldoende zijn om vergiftigd te zijn (en dus de pijp aan Maarten te geven)
je hebt overschot van gelijk man. H20 drinken is levensgevaarlijk. je kunt beter een glaasje H2SO4 drinken. wel met een rietje anders wordt je te snel dronken.ik heb een vraagje: waarom mag je geen H2O drinken? (althans dat staat op de bus) De antwoorden die ik al gekregen heb zeggen oa: het kan nog zuiveringsstoffen bevatten, het treed buiten je aders en trekt bloed naar buiten en veroorzaakt dus inwendige bloedingen ... Overigens wat is het verschil tussen gedestilleerd en gedeioniseerd water(ok is scheikunde, maar kom).