Allebei héééél goed bezigDat ben ik Mijn collegastudent "Made_in_Flanders" heeft me tot het vouwen aangezet
Allebei héééél goed bezigDat ben ik Mijn collegastudent "Made_in_Flanders" heeft me tot het vouwen aangezet
Donator Daan.be
Score 343
Date of first work unit 2007-12-09 10:37:53
Ik moet je ontgoochelen, Jan, ik heb een nieuwe gebruikersnaam aangemaakt zodanig dat deze toch overeenkomt met die van het forumJan van de Velde schreef:Ik vermoed: een tweede computer ingeschakeld en daarin niet exact dezelfde gebruikersnaam ingevoerd?
Of toch écht een nieuwe vouwer??
Dus, nr 185, of nr 184a ?
een 304x-supervillin gemaakt zo te zien. WelkomDonator Phoenixofflames
Score 186
Date of first work unit 2008-01-02 06:58:40
Dat is normaalgezien een 2,6GHz.Arie Bombarie schreef:Ik ben bezig met: p3615_Seq25_Amber03_GROMACS core.
Inmiddels staat er 105/1500 completed met 2m:14s/frame, overigens staan er ook wel een aardig aantal andere programma's bij aan.
Ik heb een Dual Core 5000+ als processor, kloksnelheid ervan weet ik niet...
Die gaat aan een nieuwe work-unit beginnen.Als ik morgen me laptop aanzet en Folding@Home installeer, gaat deze dan verder met het eiwit waarbij ik gebleven ben op me computer? Of start deze een nieuwe?
Bij BOINC heb je daar allemaal geen problemen mee .Een server ligt ook wel eens plat. Langer dan een dag duurt dat in het algemeen overigens niet, meestal veel korter. Even afwachten?